* ajj

hejsaan!
har sjukt ont i huvudet!
kanske är för att oliver skulle kasta en järnpinne på simon, men självklart ska simon ta tag i mej och använda lilla mej som skjöld! så jag fick den jävla järnpinnen rakt i pannan! blev röd som en tomat i pannan och huvudet blev dubbelt så stort! nä inte riktigt men en bula fick jag fan! imon ska man redovisa böcker i skolan inför klassen, men jag har inte ens lånat en bok, opps! ;o aja får väll hitta på en ursäkt lr nått :) nu ska jag plugga lite no, hörs sen.puuss

saknar mitt lååånng ljusa hår som fan :(
kommer typ få vänta 500 år om jag ska ha så långt igen!


Kommentarer
Postat av: amanda

ditt riktiga hår?! :O

2009-12-07 @ 19:37:27
URL: http://jonassonamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback