* happyy!

åkte till stan med mamma & aneta idag:)
va med dom på deras jobb och massa sånt, haha dom är ju fan helt galna!
sen hämtade pappa mej vid 2 typ? :)
stannade snabbt på kicks för att köpa julklapp till idaälskling!
sen hem och vara barnvakt -_-
för ett tag sen hittade jag en galet snygg klänning som jag ville ha!
men när jag gick in för att beställa den så hade den försvunnit ;(
men idag va den tillbaka :D så beställde den snabbt som ögat!!
fanns bara en kvar i min storlek, och den tog jag, så sooorryy suuckeers! ;)
hörs sen kanske, puuss

lovelovelove




Kommentarer
Postat av: Nattzz98

jobbar dom på samma jobb??<33

2009-12-24 @ 00:01:42
Postat av: felicia

snyggsnyggsnygg klänning :)

2009-12-26 @ 16:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback