* Skolkort, fyfan!



HejHej!
skolan idag igen då, sjukt trött som vanligt!
fast gick bara till 1 för sen skulle min klass till ungdomsmottagningen.
där fick man typ reda på allt som vi redan viste, as tråkigt!
sen la hon fram massa kondomer som man fick ta om man ville och alla typ slogs om dom haha!
sen gick jag och solade, as skönt!
sen drog jag till crigge älskling, för vi skulle plugga, men det blev typ inte av, hihi<3
så måste nog plugga nu ist ;o
men skriver kanske mer sen! puuss

fick skolkorten idag föresten, fyfan va jag hatar dom!

Kommentarer
Postat av: Crigge

så jävla fin är du gumman, perfekt skolfoto:)<3

2009-11-04 @ 20:29:22
Postat av: nattis

hihi tack älskling!

det är inte perfekt :(

ditt blev 1000 ggr snyggare, riktigt het;))))<3

2009-11-05 @ 17:07:21
URL: http://nathaliemiikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback