* igår va bäst



hann inte blogga igår tyvärr för va hemma så sent & så.
efter skolan gick jag & frida älskling hem till henne & fixa oss lite & åt,
sen tog vi bussen till stan, mötte upp goss också :D
köpte massa heliumballonger & hade så jävla kul HAHA!
sen gick vi förbi en zoo affär & bestämde oss för att köpa varsin guldfisk O.o
hahah ingen aning varför men vi köpte iaf varsin guldfisk ;D
sen hem och va med crigge älskling & många många fler!
åkte hem vid 11 & kom på att jag måste ju fan ha ett akvarium ;o
ahahh det hade jag glömt av så det får jag väl köpa imon lr nått (A)
men dagen va grymt kul & måste göras om!
får bli en gammal bild på mej & frida eftersom hon inte har skickat dom nya än;)
puuss

bilder kommer!


Kommentarer
Postat av: Frida

¨ååååh älskling, sötisbild (a) <3

2009-11-10 @ 08:13:20
URL: http://ffridaahlbom.blogg.se/
Postat av: nattis

hihi jaa, dt är ju på oss (A)<3

love u!

2009-11-11 @ 11:40:03
URL: http://nathaliemiikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback