awesum!

idag va det skola då, usch vill ha mer lov, nån vecka eller 2 höhö, men nu är det ju bara 2 månader kvar till sommarlovet, awesum! skit könt ska det bli!
efter skolan gick jag, madde & ida och köpte var sin benn & jerrys glass, så jäkla gott! haha men gud va mätt man blev ;o kunde knappt röra mig! sen drog dom och då gick jag och träffade fea & idö i typ 10 minuter haha sen gick jag hem igen:) pluggade lite och gick sen till sport life och solade, skit skönt!
och nu sitter jag och borde kanske börja plugga snart men är inte alls på humör för det, men får väl göra det nu:)
hörs imon puuuss

måste bara säga att värdet är helt underbart!
trodde jag skulle smälta bort och rinna iväg förut, så sjukt varmt;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback