fun

hejsan, kom precis hem. har varit ute med lite folk :)
direkt efter skolan gick jag & bex och solade, så sköönt!
sen gick vi och mötte upp adde & crigge, sen kom danne också,
stack till netto & köpte cola haha, och då kom jonte, rasmus & senare erik & ek :)
snackade lite och sen stack vi alla upp till madenskolan, spelade basket & hade det kul!
sen tog jag & bex addes moppe och skulle åka och köpa pizza haha, och det gick sket bra ;)
åkte fort som vinden kan jag lova haha!
stack upp till alla andra & åt pizza, snackade & hade en bra kväll.

jag älskar dig rebecka andersson, jag finns alltid här för dig<3

nu ska jag nog titta på en film, så vi hörs imon! puss
p.s bilder från idag kommer säkert nån dag, bex har bilderna;)

får bli en gammal bild från en sjukt rolig natt med bex älskling!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jadu.. denna dagen/kvällen har gett oss blandade känslor tror jag .. ?

Jag älskar dig Nathalie Karlsson.. och finns här hos dig som du för mig!

ses ikväll gullet.

pusspuss<3

2010-04-30 @ 14:00:54
URL: http://www.Bexibabe.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback