jag har galet tråkigt

Månaden som gått


rökt
- nej gör inte sånt 
varit glad - nej, varför ska man det egentligen? vad är det för vits med det?
varit ledsen - ja
gråtit - ja så pass mycket att det har blivit fuktskador i mitt rum
skrattat - ja, fick kramp i både mage & munn
saknat någon - jadå
träffat någon du saknat - ja det har jag väll, så nu saknar jag dom inte längre (6)
mist en vän - nej
fått nya vänner - nej, jag är ett mobboffer .. missat det eller?
varit sjuk - nej, eller menar ni psykiskt sjuk?
varit på sjukhus - nej
opererat dig - nej
fått mediciner - ja
dansat - dancing queen 
kramat någon - alla kramar mig, så dom får väll en kram tillbaka..
pussat någon - jadå
ångrat dig -
någon har blivit kär i dig - trodde alla redan va kära i mig?
varit på konsert - nej, har mina egna konserter på mitt rum efter skolan. After Work youknow!
varit på festival - nej
ätit en hamburgare - stamkund på McDonald´s
fiskat - lite kallt va?
åkt tåg - nej
buss - ja men självklart
haft hög mobilräkning - kör med kontantkort. Slipper bekymmra mig över räkningar
ätit sushi - nej
sparkat någon - haha ja rakt på ögat
pratat med en främling - pappa säger att jag inte får prata med främlingar?
spytt - nej
gungat - haha nix
lyssnat på bra musik - nej, lyssnar bara på den dåligaste musiken jag kan hitta, bra musik är överskattat
lyssnat på dålig musik - min hobby är att lyssna på crap!
fått bra betyg - kan jag inte påstå
saknat skolan - nej, men skolan har saknat mig
hittat pengar - olyckligtvis nej
krossat något - önskar jag kunde ibland?
ramlat - benet gick av från min pall..
pussat en groda - grodan pussade mig faktiskt
bloggat - aldrig bloggat i hela mitt liv
tycker att det har varit en bra månad - båda ja & nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback