lycklig

på tjejkvällen jag hade häromkvällen hade anna på sig en sjukt snygg skinn jacka, så idag drog jag in till stan för att köpa en likadan haha. jag sprang till affären och letade som en galning efter jackan som verkade vara helt slut! men tillslut hittade jag en och köpte den. men så tänkte jag att det är ju tråkigt om jag och anna har exakt likadan i samma färg dessutom. så jag sprang fort som attan in i bikbok och började leta efter nån snygg skinn jacka. och så såg jag en som verkade ganske okej, så jag tog en och gick in i omklädningsrummet och satte på mig den, och gud så kär jag blev! så jag köpte den också och bestämde mig för att lämna tillbaka den andra. och medan jag stog i omklädningsrummet och provade den skinn jackan som jag verkligen ville ha så ringde pappa och sa att han stog på utsidan och hade jätte brottom så jag skulle komma NUNUNU! fatta att jag fick brottom, så jag betalade fort som attans, svarade inte på det hon i kassan sa utan sprang bara där ifrån påväg till den första affären. lämnade tillbaka den första skinn jackan och sprang till bilen. shit asså måste fan ha gått ner 100 kg!
shopping är precis som en sport! man springer och tacklas precis som i sporter!;)

iaf, fikade lite med pappa & camilla och sedan åkte jag & pappa hem :)
och snart ska jag nog träffa madde, ida & anna på en liten tjejkväll :) mycket mysigt!

B L O G G   U   L A T E R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback