onsdag kväll

heeeellluu
kom precis hem, och gissa vart jag har varit!?
i skolan, kan ni fatta, vid denna tiden ;o
hahah hade helt glömt att man skulle baka kakor eller bullar eller nått annat till skolan idag, och vid 1 skulle man lämna de man hade bakat,
för dom ska ha föreläsning där nu klockan 7 ikväll för föräldrarna,
och tror ni inte att jag med mitt guldfiskminne hade glömt det?
jo det hade jag, så fick gå till ica och köpa lite kakor och stack till skolan vid halv 7 och lämnade de haha,
aja dom ska vara glada, fick fan gå i regn & allt för att ta mig till skolan,
måste ha sett ut som att jag hade simmat till skolan haha,
men nu sitter jag här och lyssnar på musik & funderar på att bada lite :) vi får se!
oh, kanske jag bloggar från badkaret sen då ;)
men vi hörs senare, kyyss & smek

 





Kommentarer
Postat av: Jennie

sööt.

2010-04-28 @ 20:20:03
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback