stressss

har så jäkla mycket att göra! måste verkligen plugga men har inte tid haha, på måndag har jag prov, på tisdag har jag prov, och sen har jag 3 uppsatser jag måste göra också ;o och jag inte inte ens börjat på nån av dom!?
och idag hinner jag inte plugga för ska vara med älsklingen, kanske pluggar lite ändå haha, och imon ska jag åka och ta kort på en fotbollsmatch som sen ska ut på deras hemsida, hur ska jag hinna med allt!?!?
herregud, och snart kommer criggebaby och hämtar mig så rar vi hem till honom en stund, sen får vi väl handla mat och dra hem hit och mysa eftersom mamma drar till danmark haha. men vi hörs senare :)
puusss



Kommentarer
Postat av: ida

SV: vem e de som e snygg egentligen? ;) <3

2010-04-10 @ 21:07:31
URL: http://idahjellnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback