15 feb / 16 feb

förlåt igen! hann inte skriva nått igår heller! kom hem så sent igår också. men igår va jag med crigge hela dagen typ, va och tränade och sen tittade på filmer, sen gick han hem. då åkte jag och mamma och handlade lite och sånt. vi hämtade upp crigge på vägen hem hihi. åt middag och tittade på film. sen drog jag ut med ida och frida. gick till pizzerian och sen till affären och köpte massa godis hihi. efter det gick vi hem till lois! kollade på hennes hundvalp och snackade lite och sånt! väärlldens sötaste hund! så jäkla liten! efter det gick jag, ida & frida hem till ida och skulle slinga hennes hår! hann inte riktigt se hur det blev för jag & frida åkte hem när håret fortfarande var blött! va hemma igen vid halv 12. och då va jag så trött att jag kastade mej ner i sängen och somnade haha. får se hur idas hår blev idag! för ska vara med ida, frida & amanda idag! älskar er tjejer!


bild från igår på mej, ida & frida! <3 jag älskar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback