18 feb

idag släppte crigge av nathalie hemma hos mej när han skulle till gymmet haha. drack varm oboy och tittade på gamla filmer som jag & mina kompisar har spelat in, riktigt gamla var vissa! från 7an typ! många roliga minnen iaf:) sen kom crigge hem till mej när han hade tränat klart. då gick vi till ica och köpte chips och godis. gick hem till dom och tittade på film och hade det jätte mysigt! vid halv 7 gick jag hem i världens snöstorm! i motvind dessutom! trodde jag skulle bli begravd i snön så någon stackare hade fått gräva fram mej till våren! nu vill jag ha sommar! iaf, packade tränings kläder och gick ut och mötte paulo! gick till gymmet med honom och tränade och fick vattenmasage och nån annan masage haha, as skönt! va hemma vid halv 9. åt mat med mammi och myste framför tvn. och nu ska jag snart sova hade jag tänkt. så vi hörs imon! puusss


Kommentarer
Postat av: Sofia

JätteFin blogg :)

förlåt om jag stör men jag har en bildtävling på min blogg lite då och då, och om man ser vad det är på bilden så vinner man en länkning, om du vill så kan du titta in :)

2010-02-19 @ 15:48:07
URL: http://modiigs.blogg.se/
Postat av: emma

söt header :)

2010-02-19 @ 19:20:10
URL: http://eemmamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback