24 februari

nu har jag precis fixat klart mig, ska ta bussen med frida (fea) till nödinge klockan 09:39. mitt internett strejkar för tillfället! kan inte komma in på vissa hemsidor för det tar så enormt lång tid så det är därför jag inte bloggade igår! men igår va jag iaf med crigge, myste framför tvn och lite sånt. sen gick vi en mysig promenad på kvällen. senare vid 10 på kvällen kom det en kille hit haha, mamma skulle träffa honom. nån kille hon hade träffat eller nått. men han va snäll:) just nu saknar jag min lillebror max så fruktansvärt mycket! vi har aldrig varit ifrån varandra typ, och nu har jag ju flyttat från pappa hem till mamma, och max bor kvar hos pappa. det suger! aja får la ta hit honom nån dag i veckan och mysa med honom hehe:) men nu ska jag titta lite på tv innen jag går, så vi hörs senare när jag kommer hem och då är nog veronicababy med också!

H Ö R S  S E N  K Y S S E N !


bild från igår. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback