3 februari 2010

idag va det skolan som vanligt då. en jävla skit dag säger jag bara. tänker inte gå in på detaljer men tack till Ida & Frida som fanns där för mej när jag va lessen. jag älskar er otroligt mycket! en rolig sak hände idag iaf, eller ah det tyckte iaf alla i min klass för det va mej dom skrattade åt haha. vet egentligen inte riktigt va det va som va så roligt men fick iaf höra att jag bara har en hjärncell och den sitter i rullstol, sket kul verkligen..haha! efter skolan gick jag till lägenheten där mamma & camilla va. dom hade målat alla rum som skulle målas. det blev skit snyggt! på fredag ska vi börja ta dit resten av alla möbler. läännggttaarr!
men vi hörs kanske sen :) puusss

Kommentarer
Postat av: SÅ JÄVLA VONKIE!

Gud vilken fin blogg du har! :)

2010-02-04 @ 17:26:04
URL: http://ahrenitisalifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback