Barbie Girl



Älskade den här låten när jag var liten haha! Back in old memories!

all denna jävla snö! kunde knappt ta mig till skolan i morse! gick upp för en sjukt brant och as hal backe imorse, och när jag kommer upp, gissa vad jag ser då!? en jävla snöhög som va minst 3 meter hög! så jag fick gå ner igen och ta en omväg till skolan! great..
efter skolan åkte jag till um och mötte upp fea & idö där, fick en tid på onsdag klockan 10 på morgonen för hon hade ingen tid till mig idag.. så slipper skolan på morgonen på onsdag då, kommer nog inte gå alls på onsdag för är klar där klockan 12 typ, och då är det fan ingen idé att gå till skolan haha. 
sen tog jag bussen tillbaka till älvängen och gick till pizzan och åt med madde, amandus & mattias:) mysigt!
nu ska jag nog sätta på en film och mysa framför tvn.

B L O G G   U   L A T E R !

haha kolla på denna! ni kommer dö av skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback