mysig dag med idahjärtat

sjukt mysig kväll med ida! gick först och mötte upp henne, gick till pizzerian och åt. sen mötte vi upp lois! hon hade med sig sin urgulliga hundvalp! det va fan den minsta hunden jag sett, så jävla söt! så följde lois mej och ida hem till ida. satt vid datan och snackade massa. sen gick vi ner till centrum och köpte cola haha. sen gick vi till bussen för söta ida orkade inte gå hem;) och nu är jag hemma. nu ska jag mysa lite med mamma hade jag tänkt. blir att gå upp tidigt imon och gå till gymet med crigge. ha det bäst. puuss


hihi jag älskar dej, tack för en mysig dag <3


Kommentarer
Postat av: ida

älskar dej, och tack själv! <3

2010-02-12 @ 22:44:07
URL: http://idahjellnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback