tjenixen

slutade skolan för typ två timmar sen. skulle bli hämtad av mamma för vi skulle åka till lägenheten och fixa lite. men så ringde hon och sa att vi får ta det imon eller nått ist. och då hade jag ju redan missat bussen, great!
så gick hem till criggehjärtat ist, han va självklart inte hemma så nu sitter jag här vid hans data och vill att han ska komma hem! tror han är på gymet eller hos marcus eller nått. haha hoppas han kommer snart iaf.
åh idag hände världens äckligaste sak i skolan! vi har sånna cp-barn i våran skola som går i speciall klasser. och idag på maten när alla satt och åt så började en sånn att spy! jag va inte där själv så jag såg det inte med egna ögon, vilket kanske va tur, men dom som såg det sa att han slutade aldrig haha han spydde sjukt mycket och hans lärare sa bara : ni kanske ska gå för han kommer nog få sitta här en stund!
man bara hallå!? ta bort honom och gå till en toalett ist för att låta honom sitta kvar inne i matsalen och spy!
haha aja nu ska jag nog sova lite eller nått;)
hörs sen. puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback