tjockis

idag hade vi sånn konstig dag i skolan, man har valt va man vill göra typ, jag & anna valde skrapboking, men det va så tråkigt att vi gick runt i skolan ist haha. vid halv 1 så drog vi till pizzerian och åt nybakat bröd, sååå goott!! sen kom crigge, matte & fille och hämtade mej där haha, så drog vi till gymmet och tränade! duktiga som vi är! efter det gick jag & crigge hem till mej och duschade och myste lite. och nu ska jag gå bort och möta ida, även kallad idö, haha och så ska vi äta kvällsmat på pizzerian;) andra gången där idag för mej hahah. tjockis är jag...
menmen i don´t even care ;)
hörs senare ikv/natt <3 kyssenn

snygging bild på mej & idababy från nyår;)<3
jag älskar dej idö<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback