26 feb

nu vill jag ha mitt internett tillbaka! mammas internett suger! har inte kunnat komma in på blogg.se för det har tagit så lång tid! inatt sov iaf crigge här, det va mysigt! sov rätt länge idag, har varit så jäkla lata hela dagen haha. nu gick han precis hem för han skulle träna. jag ska sova hos honom idag för imon ska vi åka till ulricehamn och åka skidor! jag suger verkligen på det haha men får la hoppas att jag kommer hem hel iaf!
nu ska jag packa lite och vänta på att mamma ska komma hem med lite grejer till imon :)
skriver mer sen hos crigge. puss

B L O G G   U   L A T E R





Kommentarer
Postat av: Jennie

Gud så sööta.

2010-02-28 @ 20:39:22
URL: http://mackansfliicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback