gymnasieval

idag va det skolan första, tråkigt som fan!
haha mitt Ipod headset gick ju sönder oxå..tack marcus! aja antar att det är gämnt mellan oss nu haha<3
efter skolan tog jag bussen till stan och mötte upp mamma & mikaela. åkte till ikea och köpte massa saker till mitt nya rum. sen åkte vi på öppet hus på NTI gymnasiet. vet inte va jag känner för den skolan nu när jag väll har varit där. asså det va as mysig och värkar jätte bra och rolig. det är bara det att man behöver så höga betyg för att komma in! förra året va den en kille som hade kommit in med 195 poäng! och det va det minsta! och jag har inte ens 190 ;o aja får väl göra mitt bästa och verkligen göra allt för att höja mej! nu ska jag plugga lite musik till provet imon. hörs imon eller ikv! puusssar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback