pain in my eye

precis som rubriken lyder så har jag galet ont i mitt öga. haha kanske för att min kära mormor visade mej att man kunde ta bort mascara klumpar med en synål. haha och ja, det gör jag varje morgon. men idag när jag vaknade var jag så trött att man kunde tro att jag inte har sovit på 100 år! jag gick upp och sminkade mej och sånt som jag brukar. och så skulle jag då ta bort lite mascara klumpar, och vips så satte jag den jävla nålen rakt i ögat! aj som fan! kunde inte öppna ögat på typ en halv timma och har haft otroligt ont hela dagen! herregud asså, ska nog sluta med det där innan jag gör mej själv blind eller nått haha. jag och mamma åkte iaf och kollade på lägenheten efter skolan:) fyfan vad jag längtar asså! men nu ska jag nog plugga lite så vi hörs sen!
puuss på er!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Ojsh va rädd om dig :O

2010-01-25 @ 18:54:29
URL: http://mackansfliicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback