* trist dag!

kom hem från skolan och criggeälskling för en stund sen.
vill verkligen bort från detta kalla nu, längtar verkligen till mars!
då drar jag ifrån denna istiden och åker till varma egypten! lovely!
fast kommer sakna min älskling massa, buhu :(
har precis sökt till ett gymnasium, NTI gymnasiet, foto & media:)
man kan ju ändra och lägga till andra skolor man vill söka till fram tills 1 februari.
och en annan sak händer ju den 1 februari oxå;)
då flyttar nämligen jag & mamma till älvängen, underbart!
närmare skolan, vänner, criggeälskling & gymmet..
haha så kanske jag kan komma igång med gymmet nån gång;)
är ju där typ 1 gång var tredje vecka typ haha, om ens det ;o
aja nu ska jag kolla runt på lite möbler som jag vill ha till mitt nya rum!
hörs sen kanske, puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback