bio igår

igår va jag på bio med frida, amelie, hampus, jimmi & absi.
vi såg "A-team" och den va så jävla bra! måste se den igen seriöst.
filmen va slut 11 och då drog vi till donken, o herregud va folk de va överallt!
i och för sig så är de ju gothia nu och allt, men jävlar va folk de va överallt!
aja träffade robin, ubbe, henrik & kim på nisse iaf,
va hemma i älvängen vid kvart i 1 eller nått och då stack jag, amelie, absi & jimmi hem till mig.
dom stack vid halv 3 på natten för att vi trodde att mamma va påväg hem men nejnej, hon kom tydligen inte ens hem inatt haha.

nu sitter jag här och väntar på att frida & amelie ska komma, - absi, jimmi & hampus kommer säkert sen också,
men ni får ha de så bra så hörs vi senare kanske, kyss


Kommentarer
Postat av: simon

De va inte alls Gothia... Partille cup va de pfft har du ingen koll? ;D!

2010-07-12 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback