MITT HJÄRTA, DEN BÄSTA

Jag älskar dig!
Frida Ahlbom, jag minns i 7an, vi började i samma spanska grupp men fick aldrig riktigt kontakt med varandra. tiden gick och en dag skulle man snacka med alla  i gruppen, de va då vi började snacka, la till varandra på msn, bdb och vi började så smått att prata med varandra. i första terminen i 8an så skulle alla 8or till en fridrottsplats och vi bestämmde att jag skulle komma till dig innan vi åkte dit, de va första gången jag va hemma hos dig. efter den dagen började vi smått att vara med varandra mer och mer. efter många minnen tillsammans och mycket skratt tappade vi kontakten lite grann men vi tog rätt snabbt tillbaka den för vi saknade varandra. och nu skulle jag aldrig klara mig utan dig, du har hjälpt mig så fruktansvärt mycket, när jag har gråtit har du torkat mina tårar och fått mig att le igen, när jag vart deppig har du fått mig att skratta igen, när jag har skrattat har du fått mig att skratta ännu mer! allt vi har gjort, alla spanska lektioner fyllda av asgarv tills vi blivit utslängda, "får jag känna", pizzabagare, hulta, heliumballonger, guldfiskar, detta är inte ens en hundradel av alla minnen men du ska veta att med dig mår jag som bäst, du finns där när allt är skit, du får mig alltid på bra humör.
nu är vi med varandra varje dag & fan va underbart de är!
Frida Ahlbom, jag älskar dig fruktansvärt mycket, jag kommer aldrig lämna dig! lämna mig aldrig?
som vi alltid har sagt, NathalieKarlsson och FridaAhlbom föralltid!











JAG ÄLSKAR DIG BÄSTASTE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback