Söndag

i förrgår (fredags) stack jag & frida till pizzan vid 12 typ, åt där och efter de stack vi till jimmi, dit kom också pettsson, dennis, tobbe & jonas! solade och hade de grymt, vid 6 stack vi till älven där vi va med bex, adde, olli, chrille, absi, ek, mister awesome, och nåra till, sköt med vapen på massa saker och kan ju skryta lite med att jag och frida är dom nya skyttarna;) vid 7 gick jag & frida hem till henne och åt god mat och efter de stack vi på fest hos olli! galet kul va de där iaf;) vid 2 stack jag, frida, jonte & absi hem till mig, jag & frida somnade vid 5 typ?

igår (lördags) hade jag & frida dummt nog ställt klockan på 10!? haha halvtdöda började vi gå bort till marcus J (mister awesome) senare kom olli dit också men han stack sen, senare stack frida och så kom olli, goss & jonte. tittade på nån bra film och sen stack vi alla till bex, där va redan absi, ildar, adde, elin, emil, och säkert nån mer som jag inte kommer på nu bara! badade i hennes jaccuzi och bara tog de lugnt.

idag (söndag) vet jag inte vad som händer, vet bara att max kommer idag och stannar till på tisdag! men vi får se vad som händer idag, hörs senare kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback