tältning med dom bästa

inatt tältade jag i hulta med amelie, frida, ida, amanda, jimmi, danne, absi, hampus, tobbe, wiktor, viktor, conny, marcus & dennis, fyfan va kul vi hade!
grillning, myspys & nakenbad haha, i love u guys!


jag, ida & frida <3

jag, ida & frida

amelie älskling

wiktor

min älskade man jimmmmmmi <3

tobbe, amelie & hampus

marcus & storebror danne<3

hampus, dannis & wiktor

haha

amandas fina bild<3

lite folk

absi & frida

amelie, storebror danne, amanda & jag

dennis & viktor gubben

hihi min bild

haha jag..snygg har jag hört!

amanda hjärtat

jimmmmi <3

amelie älskling

haha jimmi & danne dansa tryckare;)

absi, jag & amelie

amelie & jag


storebror danne & jag

conny, amelie älskling & viktor gubben

conny

min man jimmi & jag, & våra barn frida, tobbe, viktor & amelie

frida älskling<3


Kommentarer
Postat av: Davve

Naw fan va fina bilder :D <3 saknar er alla <3

2010-07-02 @ 16:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback