tjejkväll med mina tjejor

Tisdagen :
vaknade upp breve frida , duschade och bara tog de lugnt hela morgonen.
vid 2 gick vi (tog bussen) hem till frida, hihi hennes söta mamma hade gjort pannkakor till oss, mumma!
sen gick vi hem till jimmi, vi skulle sitta vakt åt hans två skit söta hundar medans han stack till stan en snabbis.
men han åkte aldrig haha, va där en stund innan vi stack till frissan för frida skulle klippa sig, och ah, hon blev inte så nöjd kan jag säga hahah.
och helt spontant fick vi en idé, vi ska ha tjejkväll, idag :D
så vi frågade lite söta flickor men alla kunde inte så de blev tillslut bara jag, frida, amelie & amanda!
åt god mat, färgade fridas hår, ögonbryn & ögonfransar, vi gjorde ansiktsmasker, gjorde lösnaglar, målade naglarna, såg på romantiska filmer, och massa sånt tjejigt som vi tjejer gillar att göra!

Onsdagen :
ja nu sitter jag här med en halvsovande amelie emot min axel, en sovande amanda mot min rygg och en sovande frida i soffan breve, jesus, bara jag som orkar dygna helt och hållet haha, nä men amelie somnade faktiskt precis och klockan är ju ändå halv 10 på morgonen, om en halv timma ska jag väcka alla igen, iaf frida!
vet inte riktigt vad vi hittar på senare under dagen, sova kanske?
nej gud, verkligen inte haha, idag ska vi ju ha kul;)

aja vi hörs senare ikv kanske:) pussbit<3

lite bilder från tjejkvällen !


thai mat

massa kul

färgar ögonfransar/ögonbryn

haha vi bjussar, men vi är söta

myspys på balkongen

mina älsklingar<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback