busar

hejsan på er!
klockan är halv 3 på natten & jag sitter här hemma med danne & marcus!
haha får se om jag orkar upp till skolan imon, tror inte de så som de ser ut nu iaf haha.
har varit vid älven nästan hela dagen med ida, rawa, johan, emil, omar, davve, danne, marcus, viktor, kevin, hampus & jonte.
grillade marshmallows hela kvällen, vid halv 10 åkte jag, danne, marcus, hampus, viktor, kevin & davve iväg med marcus bil, haha de gick undan kan jag lova!
när vi hade släppt av alla fortsatte jag, marcus & danne att åka runt lite i bilen.
vid 11 körde dom hem mig, men ändrade mig snabbt när jag fick reda på att mamma inte skulle komma hem idag så dom hämtade mig igen, stack till donken och käkade och de va muummmaa!
efter de körde vi runt i hela jäkla ale haha, vid 1 drog vi hem till mig igen för marcus skulle få nån himla huvudverkstablett som jag hade hemma och då såg vi att de va en as bra film på tv så vi bestämmde oss för att stanna här och nu sitter vi här och kollar på tv, vi får se vad vi hittar på :)
kan iaf säga att jag är galet trött och vill sova men så fort jag är påväg att somna så smetar dom glass på mig och håller på hahah. hörs imon. kyss
lite bilder från dagen.


jag & danne

danne, jag & davve

hampus, davve, danne & marcus

viktor & kevin i marcus bil

hampus & davve

davve, danne, hampus, marcus, jag & kevin

davve & jag

viktor, danne, jag, hampus & davve

danne, hampus, marcus & jag

viktor, davve & hampus

viktor, hampus, jag, danne, davve, marcus & viktor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback