fucking awesome

sikken awesome dag det blev idag :D
tog bussen halv 11 mot älvängen, simon hoppade på bussen i skepplanda.
filip hoppade också på bussen, när vi kom fram till älvängen gick jag, simon & filip mot pizzan.
där träffade vi också crigge:) haha vi väntade ett himla tag på marcus också;)
när han hade kommit beställde jag en kebab pizza, som jag fick 2 bitar på hahah, resten tog simon, filip & marcus (y)
iaf efter pizzan stack jag, simon & marcus hem till simon och badade bubbelpool, fyfan va skönt de va!
men simon slängde i min klänning så fick gå helt blöt hem sen när vi va klara:( haha
stack hem och duschade och bytte om till andra kläder, sen stack jag ut och hade piknik med ida, frida, amelie, amanda, bex, stina & filip:) de va myspys!
haha jag, amelie & filip klättrade upp på nått as högt tak, typ willys taket eller nått haha, och de ångrar jag stort!
taket va gjort av nått konstigt som kliade och sved som fan! så min röv ovh mina lår sved och gjorde så jävla ont!
iaf, sen stack alla utom jag, amelie & filip:) gick runt lite, och sen gick vi och träffade rawa, johan, tobbe och nåra till:)
sen stack jag & amelie och skulle möta upp danne och nåra, hahaha och vi typ målade på allt vi såg med en stor penna och de gillades inte alls så mycket av en liten tant på cykel som uppenbarligen hade vaknat på fel sida!
haha menmen:) så va jag & amelie med danne, hampus, kevin, och massa mer haha, mys
sen har vi bara haft de kulkul, pappa hämtade mig vid 8 typ, underbar dag!

imon hoppas jag på att få stanna hos mamma, hon skulle snacka med pappa sen:)
tog inte alls många bilder idag:( bara typ 4 st från när jag, amelie & filip satt på taket haha:)
så here you go!




amelie babe:)

jag&filip:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback