haha söta

hahah min man ringde precis, alltså jimmi, och han frågade om han, absi & hampus kunde gå hem till min & mammas lägenhet i älvängen och vara där för dom hade ingenstans att ta vägen hahaha jaja underbart att dom trivs där iaf<3

åker it tidigt imonbitti, ska tjocka mig med jimmi & absi imon! och är garanterad av att alla anra kommer också, som vanligt <3<3
men vi hörs imon :D<3

idag åkte jag iaf till kungälv med marcus, åkte runt lite överallt i hans bil sen drog vi till älvängen och träffade jimmi, absi, hampus, ida, frida & wiktor <3

Kommentarer
Postat av: Davve

Vad ska ni göra då? ;) <3

2010-06-30 @ 23:51:09
Postat av: nattis

jag är inte där så vet inte vad dom gör hahah, dom river säkert lägenheten;)<3

2010-07-01 @ 09:38:20
URL: http://nathaliemiikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback