inte bloggat mycket alls!

lessen för det, men har inte nån lust att slänga upp datan för att blogga när jag är med massa kompisar, vilket jag är hela nätterna haha.
tar iaf massa bilder som jag hade tänkt att lägga ut nu, men har inte tagit varje dag så klart men nåra dagar iaf.
fyfan va roligt jag har! är me dom absolut bästa varje dag! från jag vaknar tills dagen efter typ haha!
iaf, inatt sov amelie här, eller ah, sov o sov, jag, danne & amelie tittade på film till 4 på natten och då följde vi danne hem, jag & amelie somnade vid 6 typ haha, nu är klockan 12 och vi ska snart iväg med danne till hans jobb, vi kommer ta med en fet piknikkorg också haha. absi & jimmi kommer kanske också!
men här är lite bilder på nåra av dagarna.

kommer inte blogga mycket alls nu i sommar, men kommer ta massa bilder som ni får se!
snackade med min storebror alex igår också, han kommer ta med lite kompisar hit nån dag och va med mig och mina kompisar, undra vad vi hittar på;)))
har iaf galet mycket planer för i sommar haha! men glöm inte att hålla utkik i bloggen, kyss

EN DAG MED ANNA :



EN KVÄLL HOS BEX :





EN DAG VID HULTA MED BÄSTA IDA & FRIDA OCH SEDAN DANNE & HAMPUS OCKSÅ :





EN FORTSATT NATT HEMMA HOS MIG :





EN DAG MED TJEJERNA I HULTA :



EN DAG MED ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR HOS MIG OCH SEN UT :













Kommentarer
Postat av: P....

tråkigt att man blivit bortglömt, men så är la livet...

2010-06-27 @ 23:01:09
URL: http://thatspaulo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback