lördag natt

klockan är halv 3 på natten och jag kom precis hem från en underbar kväll/natt med dom bästa vännerna jag har.
snart kommer rawa, johan, tobbe & stoffe. får se vad vi hittar på hahah.

stack till hulta med dom bästa och hade de grymt chill.
sen kom storebror och hans kompisar & hämtade mig, ida & amelie och körde oss tillbaka älvängen:)
stack hem och bytte om eftersom jag va så jävla blöt efter att danne och dom hade slängt ner mig i sjön!
va med rawa, johan, tobbe, stoffe & omar en stund, sen tog jag bussen till skepplanda.
stack till grillplatsen med amelie, alex, evve, alida, ek, danne, hylander, davve & jonte.
sen vid 11 gick vi till bussen för jag, amelie, jonte & danne skulle tillbaka till älvängen.
blev galet mycket strul med bussen och slutade med att vi inte fick åka med...
rawa, johan, tobbe & stoffe kom till skepplanda och mötte upp mig, ni är underbara killar!
jag, rawa, johan, tobbe, stoffe, danne, jonte, amelie, kevin & ek stack sen till älvängen vid 1 .
där träffade vi också absi!
och nu är klockan 3 och jag kom precis hem, snart kommer rawa, johan, tobbe & stoffe också som jag skrev är uppe!

hörs kanske senare för nu måste jag städa lite haha innan dom kommer, lyssnar på galet bra musik också! kysskyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback