lördag

har hjälpt pappa & aneta med hennes flytt idag, nu har hon & barnen flyttat, rätt trist, men får hälsa på ofta ofta!
ödlan är här nu ist..jag blir galen på allt velande fram & tillbaka, nu får han fan bestämma sig!
aja thats my life:)
fick ett samtal idag från ******* så de va inte så kul, de tyckte inte pappa iaf, så han ville väl straffa mig änne mer så han tog min käraste ägodel..min mobil!
så har inte haft nån mobil på hela dagen så de har varit galet, är beroende av den så de va hemskt!
men nu har jag fått tillbaka den och jäklar va de började pipa av massa sms när jag satte på den haha.
hoppas på att få åka till mamma imon, är ju som sagt fast här...får inte åka ngnstans..
men vi hörs ikv, om jag får använda datan då förstås...kyss & smek!


jag saknar mina vänner:( vill träffa dom nununununu!
tur att de finns mobil asså, smsar som galningar med dom hihi!
hoppas på att åka hem till mamma imon så jag kan träffa dom allihopa<3

Kommentarer
Postat av: Davve

Saknar dig och alla :( <3 Fan att jag ska va här så länge <333

2010-06-12 @ 20:27:33
Postat av: nattis

vi saknar dig också:(<33

ah<33

2010-06-12 @ 20:35:28
URL: http://nathaliemiikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback