måndag?

vet fan inte ens va de är för dag längre haha..herrejisses sikket minne!
menmen guldfiskminne är nått jag får leva med, thats life!

iaf idag va jag på möte klockan 8, de hade med sommarjobb och sånt att göra.
efter de va de iväg till sjukhuset, fick ta blodprov euwww!
och fick klä av mig naken, fick bara ha trosor, inte ens bh;o
så satte dom fast massa plast plattor på hela kroppen på mig, på tuttarna och allt;o pinsamt..
massa sladdar överallt på mig också som kollade hjärtat..
läkaren ska ringa tillbaka nu i veckan och berätta vad som är fel på mig typ, hoppas på de bästa..
har iaf fått massa mediciner som jag måste käka nu, typ lugnande för hjärtat och nån annan som tar bort infektioner, för hade tydligen en infektion i bröstbenet också..
aja iaf, håller på att byta rum hemma hos pappa nu, är snart klar och då ska jag banemig sätta på en film och sooovva, men vi hörs när jag är klar. kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback