myskväll

kom hem vid halv 8 eller nått från älvängen.
när jag kom till älvängen gick jag till älvans, där träffade jag ek, kevin och nåra till,
men de va inte därför jag gick till älvans haha, jag skulle möta upp simon & jimmy där.
när dom hade kommit stack vi till pizzerian, haha fy va kul de va där;)
aja iaf så stack vi därifrån och började gå upp mot simon, påvägen mötte vi amelie & martina.
jag, amelie & martina stack iväg till tit bits och köpte massa klubbor och shit, mumma!
efter nån timma stack jag hem till mamma och packade massa filmer, kläder och andra saker som kan behövas under veckan, eller hur länge jag nu blir kvar här.
så nu hade jag tänkt sätta på en film & bara ha en myskväll.
imon vet jag inte vad som händer, hoppas på att dra och träffa underbart folk, men vi får se.
hörs sen :) puss





GOOD NIGHT PEOPLE! 
C   Y A   T O M O R R O W


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback