torsdag morgon

godmorgon babes!
nu har jag precis duschat & fixat mig lite, ska gå till bussen om ungefär en timma.
SimonPutefnaskLiljeblad hoppar på bussen i skepplanda och så drar vi till älvängen.
där möter vi nog upp marcus också, så drar vi till pizzan och köper med oss pizza,
och går hem till simon och äter pizza och kollar fotboll, gillar egentligen inte att kolla på fotboll men eftersom jag är en så hyglig liten människa så får jag väl gå med på de haha.
idag är de as gött väder också så de kan hända att vi badar i simons bubbelpool också, gött!
men nu ska jag gå ut och fjäska mig till lite pengar av pappsen hihi,  så vi hörs sen, kyss&pil.

hahah lite halv snygga bilder på mig & simon när vi brottas på klassresan;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback