veckan som gått

ska fortsätta berätta om veckan.

Söndagen :
när vi alla mådde lite bättre drog jag, danne, ida, absi, bex, jonte, davve, jimmi, adde, johan, tobbe, jonas, och nåra till till hulta och bada och lite sånt, mysikt som attans!

Måndags :
stack till skolan och va där, mådde verkligen inte bra efter helgen!
efter skolan stack jag, frida, emelie, rawa, danne, abzi, jimmi, bex, stina, alida, hanna, chrille, ek, hylander, och nåra mer till hulta, badade och hade de galet bra!

Tisdags :
Blev sjuk så stannade hemma från skolan, senare på kvällen stack jag ut och träffade rawa!

Onsdags :
Drog till akuten med mamma för att kolla min hals, kunde inte andas så dom körde ner massa tabletter och skit i mig, usch! sen hem och vila, vid 6 eller nått gick jag ut med rawa, abzi, ida & ek, stack till älven och hade de underbart! sen stack vi alla till centrum och träffade också danne, chrille, johan & omar,
vi alla gick runt lite överallt, sen började alla dra hem typ, jag stannade ute med rawa till 12 på natten typ, sen stack jag hem och nanade:)


nu vet ni vad jag har hållt på med denna veckan haha. kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback