godmorgon!

sitter i småbrorsornas rum och väntar på att alla ska vakna haha.
har fått sova i gabbis rum breve henne inatt eftersom jag var snäll och lånade ut mitt rum till alex & roxy!
idag kommer crigge hit också! längtar. jag saknar min goding hihi.
ingen aning vad vi ska hitta på idag. säkert mysa massa bara.
igår låg jag, alex & roxy och tittade på film i min säng iaf, tror den hete typ "lilja 4-ever"
den va sjukt hemsk! det handlade om en tjej som hete lilja och bodde i typ ryssland eller nått, och så blev hon låvad jobb i sverige. och hon hade en pojkvän som hade fixat det jobbet till henne sa han och så satte han henne på ett plan och sa att när hon kommer fram till flygplatsen så kommer hans chef vänta där på henne. och när hon kom dit så åkte hon iväg med han chefen. och så låste han in henne i en lägenhet och sålde henne till massa as äckliga gubbar som knullade henne och gav han chefen pengar för det.
men den var bra fast hemsk.
nu ska jag nog gå och äta frukost!
hörs senare. puusss


Kommentarer
Postat av: amanda

den är verkligen jätteäcklig den filmen!

2010-03-12 @ 16:21:53
URL: http://avef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback