i´m back!

hej på er!
igår kom jag hem från egypten! va där i en vecka, och herregud va jag har saknat alla!
va hemma vid 10 igår kväll, träffade crigge och gud va det va skönt att träffa han igen!
en nackdel med resan är alla jävla jobbiga araber! herregud va dom sliter och drar i mig!
en tror att vi är ihop, en vill gifta sig och en tredje vill ta med mig hem!? jag menar vafasen låt mig vara!
och sjuk blev jag och mamma därnere också..
och idag skulle jag till skolan egentligen men det kunde jag inte för jag är fortfarande sjuk!
så jag har varit hemma hela dagen och degat pramför tvn och datan.
men nu ska jag titta på svampbob för han är as fräck!





Kommentarer
Postat av: nattis98

svampbob är cool!<33(LL)

krya på dej hela veckan när du var borta så har jag varit sjuk men idag gick jag te skolan igen:(

2010-03-24 @ 16:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback