fuck va varmt!

jag tror fan jag smälter, bokstavligen!
det är så fruktansvärt varmt här i lägenheten, och ändå har jag öppnat alla fönster + balkongen!
ingenting hjälper, de är lönlöst, jag smälter verkligen bort snart!
både jag & mamma låg helt uttorkade i soffan och längtade efter lite kallt!
hahah som max säger varje gång man åker bil "sätt på kalle!!"
haha man bara "gör de själv ditt pervo" ;)
nä nu ska vi inte klaga, sommarn är påväg och det kommer bli superduper!
hahah nä men idag va de skolan då, va inte alls många där idag!
mer än halva klassen va på nån DM skit, haha så de va rätt skönt.
plus att jag & madde skrattade så super mycket på so lektionen att vi blev utslängda och tvingade att sitta i en trappa tills vi hade slutat skratta, vilket tog en stund, sen när vi försökte gå in igen så fick vi inte de för läraren, utan vi fick gå och sätta oss i trappan igen tills han tyckte att vi hade skrattat klart,
men såklart, de första jag ser när jag kommer in i klassrummet igen är anna som har stoppat nån himla rund ring runt ögat, hon såg ju helt klart sjuk ut, så både jag & madde brast ut i asgarv igen!
jaja haha så kan de gå;)

har fortfarande inte börjat plugga än så de kanske jag borde fundera på att göra snart haha.
men vi hörs senare, kysss


morgondagens outfit, om de fortfarande är varmt imon då så klart;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback