godmorgon!

är hemma idag med, mår inte fina fisken idag heller,
sitter och kollar runt lite på hundar haha.
vill ju verkligen ha en haha men kommer fan inte få nån, stackars mig,
jag får bara höra "du kan ju fan inte ens ta hand om en guldfisk"
men gud, den är inte ens min så varför skulle jag ta hand om den, min är ju död..
och de är inte för att jag inte tog hand om den, de kan jag lova, den blev väl gammal eller nått?

här är några hundar som är så fruktansvärt söta! vill ha nån av dom;)
klicka på bilderna för att få dom stora!



denna rasen är sjukt söt och liten haha.
denna vill jag verkligen ha! seriöst så himla söt:D



haha detta ser ju alla va de är för ras, Chihuahua.
asså vet inte riktigt om jag skulle vilja ha en själv men dom är helt klart sjukt söta.
jag skulle säkert bara råka trampa på den lilla stackarn.





en sån här hund har min kompis, och kan bara säga att den är sjukt söt!
hunden på bilden i mitten är hennes, och på den sista bilden är hennes den hunden till höger.
typ as krulligt hår som ett litet vitt afro hår :D






den här hunden är så fruktansvärt söt!
den kanske ser ut som en stor hund, men de är den faktiskt inte!
vilket man ser på den sista bilden, så galet söt haha.
och tro inte att de är den rasen som blir så jäkla stora för de är de inte, det är mini :D
har kollat upp de så de så.



men jag kan ju lika gärna sitta här och fortsätta drömma om att få en,
kommer väl få sköta om minst 100 guldfiskar innan dom tror mig-_-


och för er som inte har fattat de så ska ni klicka på bilderna för att dom ska bli stora;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback