hos mammi

kom hem till mamma för en stund sen, och ska snart ut & träffa paulo!

jag & mikael sov hos madde inatt efter att vi hade varit hos johan. det va mysigt!
va hos han vid typ 9 och va hemma vid 12 igen,  och då kröp vi alla tre ner i soffan & tittade på tv & åt massa massa chips!
för så är det när man kommer hem till madde, hon göder än!
det första hon sa till mig igår när jag kom hem till henne va : jag hoppas du är hungrig!
och jag hann inte ens svarar förens hon sa : BRA!! och så tryckte hon i mig massa tacopaj så jag trodde jag skulle expoldera! hahah men jag älskar henne mest av allt ändå!<3

åh just det! påväg hem till johan så åkte jag med madde på hennes moppe, och då körde vi nästan på en jävla älg! haha och sen när vi kom ut på stora vägen så körde det upp en bil brevid oss och tryckte ut sitt fula tryne och försökte spotta på oss! jag menar va är det för idiot!? hahah

jag lovar att lägga ut bilder senare från igår, 
bex hjärtat ska förmodligen sova hos mig idag också!
 
B L O G G   U   L A T E R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback