i hate this part

ska snart börja gå till skolan, orkar inte. men måste ju..
sorry att jag inte bloggade igår, men orkar helt enkelt inte just nu.
massa skit som gör att jag inte är på humör för att blogga.
idag vet jag inte riktigt vad som händer,
antingen drar jag på tjejkväll hos bex eller så drar jag hem till pappa och träffar baloostorebror.

och idag får ni kanske se en bild på mitt hår, va hos frissan igår och gjorde mörka slingor
men vi hörs när jag kommer hem, puss

igår va jag med paulo, vi gymmade en stund och sen gick vi och kollade lite på en fotbolls match & bara snackade massa massa.
tack paulo för allt, kungfuPaulo och mästareNattis<3
du är bäst på att få mig glad när jag verkligen inte är det<3



Kommentarer
Postat av: crigge

igår va du med mej också...

2010-05-08 @ 14:16:56
Postat av: Paulo

Lungt nattis, finns alltid för dig<3

2010-05-08 @ 20:46:52
URL: http://thatspaulo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback