klyftiga jag!

jag är så fruktansvärt smart!
måste bara få berätta, de va så här :

jag hade suttit här hela dagen och kollat på klänningar, det va 2 st jag verkligen fastnade för!
jag kunde verkligen inte bestämma mig för vilken jag ville ha!
och jag fick bara beställa en, eller asså jag fick inte båda för varken mamma eller pappa haha eftersom dom redan har köpt avslutnings klänning och lite sånt.
men klyftig som jag är så fick jag idén!
jag ringde till pappa och berättade att jag ville ha en klänning, självklart så va de helt okej, så jag beställde den!

och som ni kanske vet så är mina föräldrar skilda.
efter de så gick jag till min mamma, jag berättade ju inte att jag redan hade beställt den ena haha,
så sa jag att jag vill ha den andra klänningen, visst tänkte hon och så beställde vi den!

så nu kommer jag få båda två;)
skilda föräldrar har sina fördelar;)
hahaha jag är så smart!


Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHHAHAHAH, du är rolig fan :O så söööööööööt.

2010-05-19 @ 21:57:12
URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Postat av: Flygare :)

hahahaah bra där! ;)

2010-05-20 @ 22:45:06
URL: http://avef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback