party

tjenis penis!
sitter & väntar på att madde ska smsa så jag kan dra & möta henne, ska sova hos henne idag!

tänkte berätta lite kort om valborg igår.
det började med att jag gick till centrum & mötte upp natta, nairika, filip & jimmy.
tog bussen 2 hållplatser hem till marcus J. där det redan va massa folk.
det bara kom mer folk hela tiden haha.
hade sjukt roligt & träffade massa folk.
vet inte riktigt när jag kom hem, men hade en sjukt rolig kväll!
tack för en rolig valborg alla<3

tyvärr blev de inga bilder, så de får ni klara er utan.
nu ska jag snart gå, så vi hörs imon. kyss&smek


Kommentarer
Postat av: Gustenn^

du kan ja skriva att ja sov hos dej, e de så jävla farligt

2010-05-01 @ 18:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback