pics from yesterdaaaay

va hemma vid 2 på natten igår, så de va därför jag inte skrev nått;)
hahah herre jisses vilken kväll! har inte haft så roligt på länge!
tack till ida, frida, anna, amelie, amanda & becka, jag älskar er alla otroligt mycket!
kan ju berätta lite kort om kvällen igår :

det började med att vi alla möttes utanför ica vid 6, handlade mat & godis och sånt.
sen stack vi hem till ida, grillade, skrattade, och bara hade det hur kul som helst.
vid 9 stack vi ut, följde becka hem, sen fortsatte vi;)
vid 10 stack amanda, haha ida vi är grymma på att dansa har jag hört;)
sen stack idababy & annagirlefriend, tack för den mysiga dagen hemma hos dig idahjärtis!
iaf, jag, amelie & frida träffade lite folk och sen vid halv 12 stack frida hem, 
jag & amelie fortsatte att vara med lite folk, haha usch asså, skämde ut oss riktigt rejält!
juste, nån kille där vigde mig & amelie, så nu är jag gift också! lovely!<3
jaja helt plötsligt befann jag mig på bussen påväg till skepplanda med amelie & crille haha, viste inte hur jag skulle komma hem eller nått för hade inget busskort haha,
där träffade vi bland annat goss, adde, abzi, robin, danne, och nåra till,
fick iaf skjuts hem av marcus & adde, tack ska ni ha!

haha tack alla för en underbar dag/kväll/natt<3

speciellt ida, frida, amanda, anna, amelie & becka, ni är verkligen bäst och jag älskar er otroligt mycket!
måste verkligen göras om!<3


grillning på G!

jag & fea<3

jag & becka!<3

jag & idö!<3

jag & mandii!<3

jag & my girlefriend anna!<3

dom underbara<3

<3

hahah

alla underbara tjejorna<3

idö, jag, anna, fea & mandii<3


amelie my lebb waife & my girlefriend anna!;)

<3

haha snyggt(y)

<3

älskar dig fea<3

<3

<3

my girlefriend!<3

idö, nöttis, fea, amelie, mandii<3

Jag älskar er otroligt mycket, ni är underbara!<3


Kommentarer
Postat av: natta98

ida har inte hon en syster so heter Anne??<33

2010-05-24 @ 20:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback