torsdag kväll

kom precis hem från stan!
hade gympa sista lektionen, men va inte med på den så gick och mötte upp paulo, vi stack till ica och köpte glass, mummmaa!
sen stack vi till bussen, träffade linn också, när vi kom in till stan gick jag & paulo och mötte upp anton:)
haha gick och köpte ett nytt smycke till tungan, sen gick vi bara runt i massa affärer helt tiden.
vid 7 följde vi anton till tåget, när han hade åkt fortsatte jag och paulo att kolla lite i affärer tror jag?
hahahah mitt minne, guldfisk?...iaf sen köpte vi mat och sen gick vi till bussen, där träffade vi linn igen haha :)
och nu sitter jag här, har precis bytt smycke i tungan, själv! ;o
har nog aldrig skakat så mycket haha så jävla svårt! jaja nu är de gjort och de känns precis som att jag inte har nått smycke i tungan för denna är mycket minde än läkestaven, känns sjukt konstigt haha:)
men snart kommer min kära mamma hem med en keebbaabb ruulle till mig så då ska de kääkkas!

B L O G G   U   L A T E R


paulo & jag <3


haha snygg bild, men slänger in en bild på de nya smycket:) roossaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback