uppe med tuppen

okej, så här är de!
haha madde väckte mig klockan halv 9 ungefär,
vilket va galet jobbigt eftersom jag somnade vid 5 eller nått!
gick upp som en zombie typ haha,
men de va så här, vi skulle va hos maddes häst klockan 9 och släppa ut den.
men ifall maddes mamma kunde släppa ut den ist för oss så skulle hon skicka ett sms till oss där de då skulle stå att hon kunde släppa ut den ist för oss,
men vi hade ju inte fått nått sms så därför gick vi upp så tidigt, satte oss på moppen och åkte.
och gissa vem vi ser påväger? hahaha jo maddes mamma!
då hade hon tydligen skickat ett sms bara att vi inte hade fått de, och gissa varför?
- jo, ingen kontakt! blir så sur på den här dåliga kontakten hemma hos mig haha!
så vi vände och åkte hem till mig igen och nu ligger vi här helt döda i min säng!
haha vi hade kunnat fortsätta sova men eftersom vi inte hade fått smset så trodde ju vi att maddes mamma inte kunde ta hästen.
jajaja, nu ska jag försöka somna om och få min skönhetssömn! vilket kan behövas haha!
skriver mer när vi har vaknat!;) kyss

B L O G G   U   L A T E R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback