vad i...!?

nu måste jag bara få visa en sak!
om du skriver att ord på google så kommer de mest frågade frågorna upp som börjar med det ordet.
jag ville testa de så jag skrev ordet "why" och kolla på dessa frågorna!


på denna bilden, för er som inte ser, så står de "why is there a dead pakistain on my couch"
och för er som har ig i engelska så betyder de "varför finns det en död pakistain på min soffa"
haha denna kille kan ju börja med att skaffa hjälp! herre jisses..



"why did i get married" - "varför gifte jag mig" - oh osäker kille;) kanske borde tänka igenom ett o annat!

"why wont my parrot eat my diarrhea" - "Varför vill inte min papegoja äta min diarré"
ja och till denna killen kan jag ju bara säga : vafan tror du?
hahah jag menar, vem fan skulle vilja de!? har han seriöst försökt mata den med de så tycker jag synd om båda två! först och främst papegojan som försöks matas med de och sen till han som försöker mata den med de, stackars idiot, vet inte bättre...


haha godnatt!


Kommentarer
Postat av: ida

hahahaha

2010-05-30 @ 16:06:25
URL: http://idahjellnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback