vad va de jag sa!?

hahah jag sa ju igår att jag aldrig skulle sitta här och säga att jag skulle fixa provet galant & att de va så lätt och lalala... jag fick smaka IG! hahah jag viste de!
tänk nu på de här kära barn, sitt aldrig & säg att de gick bra på ett prov innan du har fått se resultatet!
de gjorde jag och se hur de gick;)

iaf, efter skolan stack jag hem & slängde mig på soffan och kollade lite tv, sen kom maddepadde, tittade tv, åt massa godis & snackade enbart engelska, as usual! hahah vi får mvg i engelska så klaga inte..

nu ska jag nog plugga lite spanisshh eftersom jag har prov i de på fredag!
och denna gången ska jag klara de, tänker inte berätta hur de gick förens jag sett resultatet haha,

veckans planer :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback